I don't mind.

Det är precis som att världen bara bryr sig om saker som berör dom själva. Är det bara jag som har tänkt på det. Alltså nu så satt jag och skrolla igenom aftonbladet. Det är bara samma saker varje dag. Det är något mord någonstans, det blev brons i skidskytte. Men det viktiga var tydligen inte att hon fick en pallplacering utan att det var 2 mammor som kom för henne. Alltså hur resonerar man när man skriver sånna saker. Dom fokuserar alltid på dom mest dumma sakerna. Det är för mig obegripligt hur man ska kunna tycka att det är en dålig prestation bara för att dom 2 som kom 1:a och 2:a var mammor. Då skulle man ju sätta ut dom dära skribenterna i spåret så får vi väll se vad som händer liksom. Dom har ju tur om dom kommer i mål. Förstår inte varför ni alltid ska skylla på dom som åker. Som t.ex. Anja persson hon kom 6:a senast om jag inte minns fel. Men alla har en dålig dag. Eller ett dåligt år, hon kanske tycker att det var dåligt. Men då får hon stå för det själv. Vi svenskar ska ju inte hålla på att pracka ner på dom bara för att dom gör ett sämre resultat. Men så har det ju dock alltid varit. Är det kanon form ett år så kommer dom aldrig vara lika bra andra året. Men ni kan ju uppmuntra istället för att skriva nedlåtande saker. Fel att ha " Anja 6:e plats, men vändningen kommer" Istället för att typ ha, nu ska jag se om jag minns rätt. Det stog "Anja 6:e plats, vi är besvikna" eller nått åt det hållet stog det. Men vafan, hur kul är det när hon själv får läsa det på en löpsedel utanför ica. Inte undra på att man lägger ner idrotten i unga år när man får så kraftig kritik för det dom gör.
Aja är det bara jag som tycker så eller kanske det finns ett antal fler där ute som känner samma sak.

Tänkte också passa på att kommentera gårdagens melodifestival. Haha läste som sagt på aftonbladet nyss. Och visst vare E.M.D och nån annan ung tjej som gick vidare va? aah som jag fattade det så vare så. Sen skyller B.W.O på röstningssystemet som alla andra som inte klarade sig gör. Men det är rätt roligt att se att dom är så förbannad för att just dom inte gick vidare. Haha. Herregud...


Det är lustigt att det är just "Pop" musik som ska vara med i melodifestivalen egentligen. Tänkte att jag skulle starta "Worlds Greatest HipHop Contest" Vad tror ni om det? Jag ska iaf försöka med det och se om det fungerar. Man kan ju alltid hoppas på att det kommer att fungera. Isf så kommer jag bli rik. Det skulle väll inte sitta fel, ellerhur mamma?


Nej nu ska jag inte skriva nå mer om sånt här.... uppdaterar igen senare(:

/ Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0