I will do anything to make you happy!

Hejsan..

jaa jag ska väll skriva ett lite längre inlägg om min helg. Den har ju varit fullspäckad med skoj, hahahah det där lät lite roligt. Men den har faktiskt det.


Fredag

På fredagen hade jag bestämt att jag skulle vara med Sandra, och det var faktiskt lite speciellt tyckte jag eftersom det var första gången vi var med varandra bara hon och jag. Så det var liksom lite spännande på om vi skulle ha roligt. Vilket vi hade tyckte ju iaf jag då. Vi såg på Seven Pounds vilket jag tycker är en toppen film, helt galet bra film. Sen så skulle hon åka med 22.46 bussen hem så vi gick på statoil för jag skulle köpa godis. Så då klev hon på bussen vid klockarberget. Sandra det var en toppen kväll! Tack!

Lördag:

Vaknade rätt så tidigt och hade inget att göra så jag slappade mest hela förmiddagen, eller jo juste vi åkte en sväng till Birsta och kollade lite på Arken på lite saker åt Rocky, sen så var vi också in på Mio. Där jag såg en klädhängare jag vill ha på rummet. Och jag kommer nog antagligast att få det nästa löning.
Sen vill jag också ta och notera att det var ju jag som körde. Och det går verkligen bra, jag är säker i bilen. Jag menar det verkligen så jag tror inte att körkortet kommer att bli en svår sak.
Sen på kvällningen så åkte jag ut till det fruktade Alnö och var med Jossan. Vi såg på melodifestivalen som vi båda nu hatar. Jag röstade på Markoolio och hon på Lassen Lindh. Ingen av dom gick vidare. Tråk!
Sen så skrattade vi typ hela kvällen, åt saker vi inte skulle ha gjort eller? hahahaha. men det var roligt..
2 Saker från kvällen som var extra roligt. eller vänta vi ändrar till 3.

1. HEJ HEJ!
2. "Jag åkte ut till honom och sa" "- VAD SA DU!"
3. Isors jamande xD

GRATTIS SIMON PÅ 19 ÅRS DAGEN FÖRRESTEN! 14:e februari!:)

Kommentarer
Postat av: jossan

Hahaha fyfan vad fult alltså :D

2009-02-15 @ 13:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0