Jag blir förbannad...

Jaa som rubriken säger så blir jag ärligt förbannad på dessa förbannade politiker och forskare. HÅLL KÄFTEN PÅ ER!! Det är inte eran sak att bestämma om barn ska se tv eller sitta vid datorn eller inte. Vafan är det för jävla fel på er? ärligt talat. Jag tror det handlar om avundsjuka. Dom ska bara klaga på ungdomen i dagens samhälle, men saken är den att dom skulle ha levt likadant om dom inte var född på 1800-talet. Alltså dom har nu kommit fram till att barn far illa av dator och tv tittande. Vafan är det för fel på er, det är tv och datorer som gör ett bättre jobb än tex poliser. Vafan hur många våldtäkter stoppar polisen jämnfört med datorer och tv. Alltså istället för att ränna ute på kvällarna så snackar ungdomarna via internet och telefon. Är det så jävla märkvärdigt med att framtiden är idag. Era pantade idioter, lägg pengar på nått vettigt som kanske en bra skolgång för ungdomar. Fyfan säger jag bara....


Uppdatering om övriga saker kommer senare.. HEJ!

Kommentarer
Postat av: j

det är ju sant det du säger :D

2009-02-03 @ 17:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0