Jag vill bah va.

Tjenare alla som checkar in.

Feffe här vettni, heh ska ju ta och berätta om vad jag hade för mig igår. Det var kanske as mys;) ellerhur då?. Aaah det var verkligen det. Först så vaknar man as tidigt, vet fan inte vad det är för fel på mig. Men jag vaknade iaf runt 9:e tiden och då hade jag inget att göra. Väntade på att Jocke skulle vakna som jag dock skrev i ett tidigare inlägg. Men aah iaf så spelade vi lite grann då. Jag spelade trummor och vi körde hårt vettni. Det var soft. Sen så kom Jossan till mig vid 4 tiden, vi såg först på Click och snackade typ om allt. eller ja hon snackade. Jag lyssnade, ;). Sen såg vi även White chicks. Vilket är en as bra film, hahahaha klockren. Iaf så myste vi typ resten av kvällen. Det var soft, fast jag var lite trött då. Men aah det står väll 1-1 nu antar jag. Eftersom hon somnade när tommy alex och hon sov hos mig. Då slocknade hon typ vid 1?
Iaf så idag har jag jobbat och det har faktiskt gått fort idag. Det trodde jag inte eftersom det är måndag. Men det gick faktiskt bra. Sen så tränade jag efter jobbet och det var fett skönt. Det är bara att bloda nu vettni. jag ska bli stor innan sommaren. Det kan jag lova er.

Det var typ min dag det.

Uppdaterar senare ikväll/Felix

Kommentarer
Postat av: josssan

Hahaha..jasså vi har tävling:)) SPÄNNANDE!

men oj du erkände att det var mi som pratade;O

haha, det var mys:)<3

2009-02-23 @ 19:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0