My life.

Hej

Nu ska man till att skriva lite igen. Vet inte riktigt om vad men aah jag ska försöka att göra mitt bästa för att tillfredsställa era behov.

Idag så har jag varit så extremt trött. Eftersom jag snackade med Sandra i telen igår längre än jag brukara vara vaken när jag har haft APU nu. Men vafan det var sandra, då kan man ju inte lägga på;) hahaha. Men det är trevligt för att vi har fått så bra kontakt igen. Det känns verkligen som förr i tiden när vi pratade jämt. Det är trevligt att ha någon att prata med sådär. Hihihi. Iallafall så övrigt idag så har jag inte gjort så mycket typ hjälpt till att byta ut utrustningen i ett elskåp som var drivande för luftarna. Det är lite komplicerat, men när man är där och kan se helheten då är det enklare att förstå.


Snö!

Det ska komma ännu mer snö, vilket jag tycker är bra! Eftersom att jag tycker om att vara i snön, och sen ska vi ju också till fjällen snart. Satt då vill man att det ska vara lite snö. Det är sjukt vad jag ser fram emot fjällen. Helt galet, men dock så ser jag också fram emot våren och sommaren. För det är så mycket roligt som händer på sommaren. Och denna sommar ska jag fan sommarjobba. Det funkar ju inte annars. Hoppas att mamma kunde fixa det där hon snackade om, btw så får ni inte veta vad det är, då kanske det bli konkurrens;) hahaha det vill man ju inte;)

Morgondagen=skola/Träna/Ingenting....


Ni får fan höra av er om ni vill hitta på något imorgon. Jag är på att göra nästan vad som helst:D

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0