Say it isnt so..

Japp då var det dags igen att printa ner lite på bloggen.
Liksom jag vet fortfarande inte vad jag ska skriva på den här förbaskade bloggen. Shit det är så mycket jag vill skriva och säga men kanske dock bör censureras. Eftersom man inte vill delge alla i hela världen vad man tycker och tänker. Men ibland undar man om det kanske är precis det som behövs. Att alla sa precis som dom kände, typ " Jag köpte en ny tröja igår" "-Jaha, den var jättefin". Det är något alla skulle säga. Men egentligen borde det var "jag köpte en ny tröja igår" "- okej jag trodde du alltid hade haft den:S". Vem fan bryr sig egentligen. Alltså det är ju så, det finns ingen som kan säga något annat. Sen så finns det ju också ett dussin sånna som tror att man är vänner för att man träffade dom någon gång när dom var med en vän till mig. Hallå?! Man är väll inte kompisar då? man är en bekants bekant. Det är allt, man kan inte förvänta sig att man kommer att heja eller typ bry sig. Det är bara inte så, för skulle alla bry sig om alla så skulle sjukvården behöva vårda så sjukt mycket människor för ångest och magsår. Det är verkligen dagens sanning.
Men jag ska inte bara hacka ner på allt nu. Det finns ju också en del människor som man önskar att man gav mer uppmärksamhet men har dock inte tiden till det. Jag skulle verkligen vilja vara med min morfar varje dag, men jag kan ju inte sitta där bredvid honom jämt. Det går verkligen inte, man måste ju leva också. Men morfar även fast jag vet att du inte läser mig blogg, för du kan ju inget om dator egentligen. men jag vill ändå att ni andra ska veta att jag älskar honom. Och det kommer jag alltid göra. Samma sak gäller er andra i släkten. Ni betyder för släkten är det närmsta man har. Förutom familjen då.

Iaf, nu har jag gått ut med lite saker då. Sen tänkte jag bara ta och säga att Djurgården missade nog sin slutspelschans iår. Tråkigt nog. Men det ser ändå ut som om dom håller sig ovanför kvalstrecket. Vilket är bra, men ändå så tycker jag att det är tråkigt att dom inte har fått utdelning för det slit dom har lagt ner i laget i år. Jag tror att publiksiffrorna har gått upp med 40% haha, eller nått åt det hållet iaf. Men vad gör man, vi kommer tillbaka nästa år. Sen har vi ju även fotbollssäsongen som stundar. Vilket kommer bli en riktigt sjuk allsvensk sommar.
Härliga tider.

Snart sportlov!

/Felix!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0