Seven pounds.

Jag har fått en ny favorit film. Vid namn Seven Pounds!

Den är så otroligt bra och det bästa utav allt är att den är så oerhört fin. Alltså jag vet att det låter fel av mig som kille att säga det om en film. Men den här filmen var verkligen den ända av sitt slag. Det var en sådan otrolig styrka i den. Man kände verkligen hur karaktärerna kände i filmen. Det var helt sjukt, man kunde bara inte sluta se den. Jag skulle lätt kunna se den 10 gånger till för att den var så bra.
Ni kanske tycker att jag ska berätta lite lätt om vad den handlar om.
Det handlar om en kille vid namn Ben Thomas, eller egentligen vid namn Tim Thomas om jag har förstått det rätt. Men iaf så förlorar han sin fru i en bilkrasch som han själv tar på sig skulden för. Det har gått flera år och han kan inte förlåta sig själv. Men bestämmer sig för att hjälpa andra människor som är bra människor men som inte tror att dom är det själv. Men han fastnar för en tjej som har ett ärftligt hjärtfel. Och man får se när han hjälper henne på sjukhuset. Jaa det är så sjukt mycket bra saker han gör för henne.
Ni måste se den...

Huvudrollen har: Will smith

/Felix

Kommentarer
Postat av: alexandra

har den hemma borde kanske kolla på den:)

2009-02-10 @ 16:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0