Yes.

Välkommen tillbaka

Nu ska jag skriva lite om min dag, och jag kan ju börja med att utvärdera den som en bra dag. Jag har fått mycket beröm, eftersom jag och henke kopplade in nya givare hela förra veckan ute på essvik så kom tillverkarna från stockholm idag. Dom skulle kalibrera mätarna så att dom stämde överens med det praktiska värdet. Iaf så när dom stog där och pratade så vräkte henke bara ur sig, Jaa ni ska tacka pojken för det är han som har sett till att det har blivit snyggt och prydligt. jag bah oh shit, vafan ska man säga liksom. Och alla bara men gud vad bra gjort,du kommer tjäna mycket pengar i framtiden om du fortsätter såhär. Det är ganska roligt när man får höra sådana saker.
Sen så har jag faktiskt tänkt på att det är många som tror att jag faktiskt arbetar åt Mittsverige vatten. Det är en kille på Fuhab som frågade hur länge jag hade jobbat för mittsverige vatten, jag svarade såklart att jag bara var ute på APU. Men jag antar att det är svårt att se på mig nu att jag inte är ungdom. man börjar väll bli vuxen antar jag. vilket är bra.

Iaf så har jag inte gjort så mycket annat idag, det har varit en lugn dag. Det har varit skönt. Sen imorgon ska jag in på skolan på eftermiddagen vilket man inte är så pepp på men aah det måste ju det också. Haha så det var allt jag hade för ikväll..
På återseende / Felix.


Kommentarer
Postat av: alex

fan va bra hurru:)

2009-02-03 @ 21:52:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0