Convict music!

Hejsan.

Jag sitter ju som vanligt och funderar på en massa saker. Men alltså nu är det helt sickt. Jag har inget att fundera på. Det är ju rätt så sickt eftersom jag alltid gör det. Det ända som ligger i skallen är att det är skola på fredag, vilket jag itne kan fatta. Förstår ni hur fort lovet har gått eller? va:O?? herregud jag förstår inte vart det har tagit vägen. Men aja det kommer ju sportlov och påsklov framöver. Och jag vill bara upplysa alla att jag har APU i 7 veckor framöver. Det är inte roligt, jag ska vara på skolan från onsdag till fredag sen så på måndagen där på ska ajg ut. Förstår ni hur mkt det sabbar skolarbetet eller. det blir fett stressigt eftersom vi kommer tillbaka till period 4. Liksom sen är 2:an slut. kan ni fatta. Fast egentligen nu går jag rätt så långt fram. men jag kan dock inte sluta tänka på att det itne är så långt bort till Sommaren. Jag tror att den sommaren som kommer att bli en bra sommar. kanske till och med den bästa. Men det är ju som sagt riktigt långt kvar.

Sen så funderar jag på att klippa mig, denna gång ska jag klippa kort. det kommer vara mycket skönare sen så säger alla att jag passar så bra i det. Plus att man ser äldre ut om man har kortare hår. Så nu ska jag som simon skulle sagt, vässa bulan. Det är viktigt u know. Men jag måste ju be mor min att beställa en tid. Och eftersom att hon inte har några pengar kvar nu efter jul och nyår så ska jag vänta till nästa månad:) . Eller hur då mamma?


Jag ska bara ta och berätta att jag har faktiskt designat min goda vän jossans blogg. ni kan ju alltid checka hur det blev på länken som jag har till hennes blogg lite längre ner på sidan. Vilket jag tror är på vänster sida med. Jag är inte riktigt nöjd ännu jossan , tyvär men jag ska klura ut nått som är snyggare. Låt oss kalla det där "Temporära" design. Eftersom jag kan bättre. det vet jag, och jag vet också att jag sa att det där var det bästa jag kunde. Men jag bör klara av att göra nått snyggare..:P eller jag ska iaf försöka.:)

Nu är det så att jag inte har så mycket mer att dela med mig av. Det var allt för idag, tror jag iaf. Man vet ju aldrig den här kvällen är inte slut ännu. Man kanske får lite mer funderingar som ska upp. Men aah det kanske kommer imorgon också.
Ni får ha en underbar fredagskväll:)

/Felix


Kommentarer
Postat av: jossan

meen kära du, det är jättebra:):)

2009-01-02 @ 22:25:06
Postat av: Mamma

Helt rätt tänkt sonen. Inga pengar ingen klippning!

Men du...du kanske ska gå och söka dig ett arbete eller?! ;-)

2009-01-04 @ 11:34:53
URL: http://tjolov.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0