En stor stark tack.



Tjenaaaaaa


Jag vet inte varför men jag är sjukt glad idag. På något sett har det inträffat jag känner mig sådär otroligt lycklig. Inte för att det har hänt nått speciellt men ändå, man kan vara glad för det. Haha, det är iaf jag. Idag har jag inte gjort så mycket känns det som. Dagen gick oerhört fort, känns som om det var 20 minuter jag satt och käkade frulle. Aja det är väll så. Hahaha nån dag ska ju gå snabbt också, sen så kommer väll morgon dagen vara seg istället. Jag vet inte.
Iaf så snackade jag med min goda vän sandra i telefonen igår. Jag blev så förvånad att just sandra ringde, det var fan inte igår alltså. Helt sickt, hahaha. men jag måste erkänna att det var skönt att få prata lite med henne igen. För det är alltid lika roligt. Sandra du betyder<33:) hahaha.
Vad mer kan jag delge er idag, hm.
Jo juste jag jobbade över 1 h idag. Som jag senare kommer få ta igen, alltså jag kommer få slutade tidigare nått framöver. Vilket jag tycker låter som en oerhört bra deal. Hahaha. Eller vad säger ni.
Jaa juste jag ska ju också vara på essvik från imorgon och resten av veckan. Enda nackdelen med det är väll att ta sig till skolan på onsdag och fredag. Men det löser sig. Det gör det alltid.

Aja det var allt jag hade.

Förresten sitter och väntar på att DJURGÅRDEN IF tar sin 6:e raka seger ikväll. Vilket chanserna ser väldigt ljusa till att dom gör.

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0