Ett bra tag sen

Nu var det ett tag sen man uppdaterade eftersom att man har APU så har man inte riktigt tid. Men aah nu ska jag väll ta och försöka få ihop ett inlägg. Dock så vet jag inte riktigt vad jag ska snacka om. Men ah som ni vet så har jag ju APU och det går ju bra, och det är väldigt lärorikt. Man har lärt sig något nytt varje dag typ. Men aah man kanske inte kan så mycket om sakerna man håller på med på APU:n. Ja nog om det just nu.

SNÖ!

Fyfan vad snö det har kommit helt galet, och ännu verkar det inte som om det är nog. Så nu är det väll antagligen jätte mjukt i backarna det är ju skönt det iaf. Hehe,
Ska väll dit nått i veckan när man har tid liksom.

Just nu sitter jag och kollar på TV och det är independence day på 3:an. Det var ett tag sen man såg den faktiskt. Men enligt mig är det en riktigt bra rulle. Haha, men dock så beror det ju också på vad man gillar för filmer.

aja, jag vet inte riktigt vad mer jag kan säga. Men aah vi får väll höras.

PS: Vill ni göra nått i helgen, hör av er till mig snarast:)

/Felix

Kommentarer
Postat av: jossan

men tyst med dig :D

2009-01-21 @ 21:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0