Flip flopp, lollipop.

Hejsan.

Vet inte egentligen varför jag skriver detta inlägg. Kanske för att ajg inte vet hur jag annars ska reagera. Allt känns så tomt egentligen. Jag vet inte varför. Och nej kom inte med någon usel kommentar som tex ååh vad han tkr synd om sig själv. Men det är precis så jag inte vill att ni ska känna. Det är verkligen inte det jag är ute efter.
Men dock så vill jag att du ska veta att du betyder. Jag vill verkligen bevisa för dig på något sett hur mkt du betyder för mig. Jag vet inte riktigt vilket ord som skulle passa bra att använda för att beskriva dig. kanske underbar? kanske perfekt? , saken är den att jag vet inte om du är blind för sanningen eller om du kanske bara inte vill öppna ögonen för att se den?. Det är ju inte min sak att veta. Men jag vill fortfarande bara att du ska veta att du betyder. Det är allt.

aja nu ska jag inte skriva nå mer. Och ni undrar säkert vem personen är. Men ahh allt jag kan säga är att personen bör veta det vid det här laget.

/Felix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0