Freedom

Jaa, så känns det just nu. Freedom , det skulle vara det ultimata känslan att bara få känna lite frihet. Att bara få vara dig själv och absolut ingen annan. Det skulle vara så otroligt skönt att slippa lyssna på sina föräldrars tjat. Det skulle vara den perfekta händelsen just nu. Jag förstår inte riktigt nu stämmer verkligen, hade vinden i ryggen men nu har vinden vänt igen.

Skit samma, hur är det med er? antar att ni har det kanon och sitter och myser men aah nån ska ju göra det också.
Kom dock på just nu att jag är gris hungrig. Men vad gör man liksom.

Aah jag vet inte riktigt vad jag ska förmedla denna försmädligt dåliga söndag. jaa det kan ju inte urrarta sig till att bli nått bättre men aah vad gör man där också då?
Sen så har jag en flash uppgift som väntar på att göras klar. men aah jag ska göra den efter middagen hade jag tänkt om vi får någon idag. Det vet man aldrig.

Aja, även zebran har sina fläckar, vi hörs:)

Kommentarer
Postat av: j

du vet vad jag sa:)

2009-01-25 @ 17:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0