I can't even describe the feeling.

hejsan

Nu ska man väll ta och uppdatera er om vad jag hade för mig på gårdagen.
Började med att jobba då, men skulle ju bara jobba till lunch sen vare skola, där vi inte gjorde så mkt, annat än att kollade lite på märkningar på kablage i korskopplingsrummet. Sen på kvällen så var jag med Tommy, Jossan och Alexandra. Dom skulle sova hos mig, mycket trevligt. men det blev lite utav kaos? kan man kalla det så?, aja skit samma, det var en trevlig kväll även fast vi inte gjorde så himla mycket så var det lätt en trevlig kväll.
Vet inte vad klockan var när vi somnade, men aah jag är iaf trött så.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. men aah det var typ det jag hade på hjärtat.


Sms:a / felix

If you only knew how i feel about you, then you would understand why.

Kommentarer
Postat av: jossaan

haha jovisst kan man kalla det så ;)

2009-01-17 @ 17:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0