I just wanna kiss you.


Tja.

NU ska ni få se att det här kan urarta sig till att bli ett långt inlägg. Dock för att jag inte har nått att göra, men jag kommer nog inte skriva allt nu på en gång men jag ska iaf försöka få ihop nått vettigt.
I kvällens inlägg kommer ni få lite smak på hur fel det känns ibland. Hur mkt jag tkr om henne men jag vet inte vad jag ska göra för att visa det på bästa möjliga sätt. Aah jag ska skriva om lite allt möjligt. Tkr faktiskt synd om den som försöker sig på att läsa inlägget. Iaf nu börjar vi.



aah jag hade skrivit ett mycket inlevande inlägg. Men aah jag ska skriva mer imorgon, för det försvann. Så jag låter övertexten stå kvar så länge. Jag orkar liksom inte skriva om nu. Hare bra. Hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0