I wont let you down.

Hejsan, nu är det här ju 3:e inlägget för dagen. men ni som gillar att läsa min blogg kanske uppskattar det. Jag vet inte:)

Iaf så tänkte jag bara ta och säga att jag tkr att det är positivt att det snöar. Det är sjukt hur mycket det är också, helt galet. Åh man blir så glad när det är sån mysig stämmning ute. Älskar't:) hahaha. Dock så är det ju lite negativt att jag ska på jobbet imorgon. Tröttsamt att det är måndag igen så att säga, men det brukar ju vara att det är måndag och tisdag som är jobbigast. Eftersom då är man trött från helgen. inte för att det har hänt så mycket i helgen men aah det har väll att göra med att jag inte har haft så mkt pengar. Men ska bli bättre på det där med att hålla på pengarna. Men om man ser en tröja eller om man går förbi godishyllan på ICA är det lätt att man snappar åt sig något som man egentligen inte behöver. Så jag ska försöka kontrollera mig själv. Iaf så har jag faktiskt sökt jobb nu också. På ett antal ställen, så man kan dra in lite extra pengar i månaden. Det är ju skönt att ha egna pengar. Så jag ska jobba på det där nu. hahaha förstår ni ironin, jag ska jobba på att hitta jobb?:S hahahahaha. Roligt men ni måste ju se ironin som jag gör;O

Vad har jag mer att berätta? hm, jo juste. Kom på en sak, jag har fan inte festat sen nyår nu. Det börjar ju suga riktigt, jag menar jag är 17 år. Jag måste ut lite mer på sånt, man kanske ska prova om man kommer in på krogen snart. Sen vill jag bara slänga in en rad där jag skriver " Mamma det är lungt jag kommer inte göra det" , för det är nämligen så att min mor har kommit på att jag skrev allt här på bloggen i somras så då kunde hon se vad jag hade gjort eller inte. Satt nu har jag börjat censurera lite. Hahahaha , nej jag bara skämtar till det igen. Jag skriver faktiskt som det är, för förr eller senare kommer hon ju få veta det iaf.
Jag kom ju just på en sak till, varför läser inte pappa min blogg?:S det är rätt konstigt. Eftersom häromveckan frågade han om jag hade nån blogg, som jag kunde tjäna pengar på -.- Aah ni vet ju föräldrar vafan, jag kanske inte skriver så mkt så jag kan börja tjäna pengar på bloggningen? ellerhur, sen vad äre som är så viktigt att veta om mitt liv? Typ ingenting, Så nej pappa ännu kommer jag inte ens försöka satsa på det. Kanske om jag blir svensk hiphop artist;) vilket ni vet att jag har talang för;) hahahahaahahahahaah hör ni hur jag pratar, MITT EGO ÄR PÅ TOPP!

Jaja, nu ska jag ut i snön en stund tror jag, eller jaa jag vet inte riktigt. Kanske;) hahaha. Annars så ser jag på film.
Har bra
/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0