In my mind im a fighter


Jaa då var det nästan slut på den här arbetsveckan. Idag har jag varit ute på Fillan verket hela dagen och kopplat lite kablar och lite givare och sånt. Ja det är svårt att förklara när ni inte vet hur det ser ut och jaa sånt där. Men jag kommer att lägga ut lite bilder om hur och vart jag har arbetat under veckorna.

Iaf så är det ju som sagt typ slut på den här arbetsveckan, och det var har varit riktigt roligt och framförallt väldigt lärorikt eftersom man inte vet så mycket om pumpar och såna system. Men dock är jag snabb på att lära mig.
Iaf så ska jag åka med pappa imorgon till Essvik där jag ska vänta på tobbe, vi ska dra till nordanstig imorgon. Och kolla på anläggningarna där nere. Sen ska jag in till skolan. Mycket att göra u know. Sen så blir det hem, och då kommer tommy med mig direkt. Då ska vi fixa i ordning lite på mitt rum. Sen kommer partypinglorna Jossan och Alexandra på besök:D hahah, ser fram emot det där ja;)

Haha, nu har jag inte så mkt mer att framföra annat än att ni ska ha det riktigt bra.

/Felix.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0