Jag är inte bättre än du.



Alltså vad äre för fel? kan man inte få slappa 1 dag iaf, herregud ni är tvungen att dra igång med lektioner direkt. Aja skit samma vi körde en lektion sen så slutade vi. Då ringde jag farfar och sa att jag hade slutat för jag skulle hjälpa honom med hans iphone. Sen så åkte vi hem till dom, och jag var där i typ 2 timmar och förklarade allt från musik till inställningar på sms. Det var rätt okej att förklara för nån som inte förstår hur det fungerar. Det får en att känna sig vuxen. Men det är ju bara skönt liksom att bli behandlad som den man är.

Iaf så fortsätter den här känslan om att det inte kommer att sluta nå bra det här. Liksom som att det känns hopplöst, men aah det är väll så alla känner nån gång. Men jag vet inte riktigt vad jag menar med det. Men ni förstår säkert. Det är inte lönt liksom, jag har kastat in handduken men kommer snart tillbaka för andra rond. Tro mig.
Så om jag verkar lite off så kan det vara det. Sen att jag "viker" ut mig såhär i bloggen får ni ju säga vad fan ni vill om. Men aah jag pallar inte bri.
Synde.
Aja, uppdatering senare kanske?

/felix


Kommentarer
Postat av: jossan

njee, jag förstår inte:) eller?:O

2009-01-07 @ 20:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0