Jag vill ha.

Alla rykten och motgångar kommer
Vet hur man gör när man rider ut stormen
Jag är beredd för de blåser på toppen
Det spelar ingen roll för jag har klättrat från botten


Tja, tänkte ta och skriva lite, om jag nu får ihop nått vettigt liksom.

Idag så var jag till backen med familjen, jag åkte lite i funparken med rasmus sen så provade jag pappas skidor och åkte lite med viktor. det var riktigt mysigt. För han vill åka snabbt som en raket hela tiden. Hah, även fast för mig känns det knappt som det går lika fort som liften. men ändå han är 4 år så man får ta det lungt tills han kan åka själv. Det tar nog inte så lång tid. Efter det så har jag inte gjort så mycket. Typ bara softat, alltså det är sjukt dagarna bara flyger förbi.

Jag kan ju säga att 2009 har ju inte haft en lika bra början som 2008. För det första så känner jag mig allmänt less på all skit som händer överallt. Och det är ingen speciell händelse jag tänker på. bara det att det är lite tungt just nu. Mycket man tänker på liksom. Hur framtiden kommer bli, om man kommer få ta studenten, inte för att det kommer vara några större problem. Och jag antar att ni som är vuxen inte fattar riktigt hur mkt det är som man ska hålla reda på som ungdom. Sen så kanske inte vi riktigt förstår hur ni har det. Men ni ska ge fan i att kritisera ungdomar. Tänk på att det är vi som ska ta över efter er. Och troligen kommer göra era jobb bättre än er. Så ta det bara lungt.

Sen vill jag också bara ta och säga att jag är väldigt lat och är riktigt optimistisk. eftersom jag stressar sällan, sen så har jag väldigt sällan bråttom. Sen ser jag alltid allting från den ljusa sidan. eller jag försöker iaf.

Ah nog om det.
Det var nog allt jag hade att säga antar jag. Tja!

/Felix

Kommentarer
Postat av: j

haha!! helt klart sant (:

2009-01-06 @ 20:47:04
Postat av: j

haha! det är sant (:

2009-01-06 @ 20:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0