Kanske är det dags att gå till nästa anhalt?

Alltså nu måste jag skärpa mig? eller ?

helt galet jag funderar för mycket på onödiga saker, saker som jag kommer ångra. Saker som egentligen inte har med nått att göra egentligen. det är inte så roligt faktiskt. men aah jag ska sluta tänka steget längre, det kanske är då man tar steget tillbaka. Och det är ju precis det som jag itne vill. Det som jag är ute efter när det gäller livet så att säga. Ganska sickt. aah iaf så sitter jag och kollar lite på andras bloggar, och märker såklart att dom har något viktigt att skriva. Och tanken slår mig om det ens gör någon skillnad att skriva blogg? Det kanske itne gör det, så det finns ju en del funderingar på om detta kan upphöra inom en snar framtid. Vilket jag hoppas att ni som läser kan leva med. Men aah som sagt det är bara en tanke än så länge. Men det kan ju förekomma i framtiden så ni är medvetna om det.

Sen har jag lite funderingar när det gäller kriget i Gaza. alltså vafan? SLUTA BRY ER OM SVENSKA MÄNNISKOR ERA UPPBLÅSTA JÄVLA IDIOTER!!! Fyfan helt jävla otroligt att det blir viktigare så fort en svensk är med! BLIR SÅ FÖRBANNAD! Bry er riktigt eller bry er inte alls. Det är så det ska vara. Men herregud, så fort en svensk anläggning blir bombad är livet slut. Det är sjukt, inte alls en tanke på att det är 40.000 barn och kvinnor som blir drabbad, men det är kanske inte viktigt så länge som dom inte har svensk härkomst. Så är det fan jämt, hela sverige är rasister, eller iaf rasrelaterat. Det är dags att sätta stopp för det här nu, dags att aftonbladet, expressen och alla andra idioter att hålla igen. Sluta försöka att få oss att tro att ni bryr er. När ni i själva verket skiter i vilket. Så länge det inte är en svensk inblandad.
Antar att ni ser mig som en nationalitet förrädare nu. Men tänk efter, vem fan skulle bry sig om sverige blev attackerat? vem? Eftersom vi är neutrala så kommer sverige ryka direkt. Det är ju så det är, för er som vägra se sanningen så tycker jag att ni ska öppna ögonen.


Vill också ta och påpeka att jag kommer att öppna en underkategori på bloggen ett tag. Dvs http://feffekarlsson.blogg.se/elitserieextra.  Jag hoppas på att ni kommer att läsa, där jag kommer att kommentera och kritisera vissa personer och vissa lag. Och jag kan säga att jag kommer vara helt opartisk. För er som vill veta. Resten får ha en bra dag. Hej hej

/ Felix Karlsson


Kommentarer
Postat av: alexandra

håller med dig;) sverige älskar sig själv för mycket haha:P

2009-01-18 @ 12:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0