Ridin dirty.

Hej Hej...

Vad ska man hitta på att skriva, som ni kanske ser så har jag bytt design igen. Mycket fin eller vad säger ni? jag tycker det iaf. Iaf så vill jag bara säga att det är så grymt omoget att komma och snacka om sånt där. hallå försöker du få mig avundsjuk eller? vad är din plan liksom. Självklart att jag bryr mig men vafan, du behöver inte slänga sån där skit i ansiktet på mig. Och sen så märker du itne heller att jag tar åt mig. Det kanske itne är så jävlar roligt att du gör sånt där. alltså även fast det var ett tag sen så bryr jag mig fortfarande ellerhur? så sluta med den där skiten, det bästa vore nog om du och jag inte var vänner överhuvudtaget. Det skulle nog underlätta situtationen rätt så mycket ska jag bara ta och tala om. Det skulle bli sååååååååååå mycket enklare att gå vidare. Åh jag förstår inte att jag skriver om det här. men vafan hoppas du läser det, vilket risken är sjukt liten att du gör men jag hoppas så du kan förstå hur det känns när du vräker ur dig sånt där. Äsch skit samma. palla bri

Hur är det med er då?

Idag så ska jag itne göra ett smack, ska bara sitta och slappa här hos min far. Men ni som vill är välkommna att slänga iväg ett sms, eller kanske säga hej på msn. ni får väll göra exakt som ni vill. men jag blir bara så less. Sen tycker jag inte att ni ska vara rädd för att snacka med mig, eftersom jag behöver nån som kan lätta upp stämmningen litegrann då.
Men det lär lösa sig.
Imorgon börjar praktiken, ska kliva upp klockan 6, det är nått jag inte är så pepp på men ändå så tror jag att det kommer bli riktigt roligt. eller jag hoppas det iaf. 
Ska in på skolan på onsdag och fredag eftermiddag. eller ja det ska jag ju varje vecka eftersom vi har som sagt en kurs som går då.
Aja.
uppdaterar nog senare.

hare bra nu allihopa.
Pusshej/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0