Uppdaterings dags.

Hejsan.

Jag bloggade inte igår för att jag var i backen hela kvällen sen när jag kom hem så orkade jag inte riktigt.
Men nu ska jag ta och skriva några rader faktiskt.
Idag så hade vi film på engelska som jag inte kommer ihåg vad den heter men den var iaf bra. Haha, vi ska iaf typ skriva en recension på den. Vilket jag kommer göra typ på söndag. Men dock har jag ju 8 veckor på mig eftersom att jag har APU nu, och för er som inte vet vad det betyder så är det "Arbetsplatsutbildning" Vilket kommer bli mycket roligt. Jag ska vara på pappas jobb och chilla lite. Mycket trevligt folk som jobbar där.

Iaf nu sitter jag på jockes dator och skriver, för han har ett sånt jävla coolt program. Spotify heter det, och man kan lyssna på vilken musik man vill utan att behöva ladda ner den. Sen så kan man söka på precis vad som helst. Och det bästa med det hela är att det är lagligt:O?
Dock så har han blivit invited. Men annars kostar det 99kr/mån och det är det fan värt tycker jag.:)

Aja uppdaterar senare:)

Hare

/Felix

You are the one, I can feel it!

Kommentarer
Postat av: jossan

men ska du säga ;)

2009-01-09 @ 22:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0