You dont get it, do you?

Hejsan..

Egentligen vet jag inte varför jag ska blogga. Men har man inget bättre med livet så vet man inte vad man ska göra. Så då bloggar man. Iaf idag så vaknade man runt 10 tiden. Eller när det nu var, aah jag tror det iaf. Då frågade jag min bror om han skulle med till birsta en stund. För vi båda skulle kolla på WeSc hörlurar. Men eftersom att det nyss var jul så var dom som allting annat slut. Och det var ju inge roligt så vi skiter i dom. Och handlade lite kläder ist. Jag köpte ett par Chinos och en randig långärmad tröja. Mycket trevligt. Sen fick jag också mina 300 kr av Alexandra. Det var ju också en av anledningarna att man åkte till birsta.
Iaf så är jag rätt nöjd med det så att säga. Eftersom jag alltid velat ha chinos. Och jag tkr det blev snyggt:)
Ni får väll spana in när ni träffar mig.

Iaf så tänkte jag att jag ska skriva lite mer ikväll. När man har funderat klart på sina funderingar som ligger i huvudet.

Aah sen ska jag leta upp bilder på kläderna.
Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0