Alla minnen dök upp när jag mötte din blick.

Jag sätter mig på bussen, ensam längst bak
Har vandrat efter dina fotspår hela dan
Ingenting är likadant sedan dagen du gick
och alla minnen dyker upp när jag möter din blick
Regnet öser ner tankar jagar mina dagar.
Så hur ska jag klara mig i denna saga.
Går inte glömma fyfan vad det är svårt
Jag bränner upp minnen av dig emellanåt.
Och jag säger förlåt för jag vill inte va din vän
känner mer än så efter allt som har hänt.
Och jag har bränt mina chanser hos dig.
Jag drömde om att ta mitt liv tro det eller ej.
Men ingen ser mig fast livet står i plågor.
Du var den enda men stunder är förbi.
Försöker inte tänka men det är svårt att låta bli.
När vi inte längre är 2 i denna värld.
Ja vi blev ingenting och bara sakta gled isär
Så var du än är och var du än går.
Lyssna för mina känslor dom består för dig.

Underbar!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0