Det roliga är ju att det inte alltid blir som man trodde..

Alltså ja vafan ska man säga egentligen?....

Det är dystra dagar som väntar framöver. Anledningen till detta är något som kanske inte berör er så kraftigt. Men jag menar nu kan ju ha sympatin till att visa eran kärlek iaf. Det uppskattas alltid ska jag tala om. Men samtidigt så känns det kraftigt meningslöst att gå och vänta på något som kan visa sig vara helt underbart. Samtidigt som det skulle kunna vara precis åt andra hållet. De är det som är problemet tror jag, eftersom man inte vet riktigt ut eller in i frågan så är man ständigt orolig.

Iaf så tänkte jag börja utlova lite bilder. Men när jag är hos mor är det sjukt svårt att lägga in bilder eftersom jag sitter på en sån kass dator. Det suger ju rätt hårt kan jag lovar er. Men jag ska nog se till att köpa mig en ny när jag har fått lite pengar.
För vet ni, det finns en dag som jag längtar till. Det är nästa fredag, då ska ni hållar er väl med mig eftersom jag cashar in lite lön då. Då ska ni få se på glidar Feffe.

Haha, nu ska jag inte besvära er med mer text ikväll. eller ja iofs så kan det komma en liten uppdatering senare. Ha det bra så länge, sköt om er.

Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0