En tids sanning

Jag hatar dig för den du är.
Jag älskar dig för allt du inte är..


Ja dessa ord kanske är det som kommer att stå för min dag. Jag tycker att det beskriver dagen ganska bra. Sen kan man ju fylla på med att säga " Du ska veta att jag inte behöver dig, min väg var aldrig din. Jag lämnar mina minnen bakom mig, så brinn historia brinn"
Eller, " Du gick från allt jag hade till ett litet andetag"

Ja det finns mycket jag skulle kunna skriva för att du ska förstå ungefär hur mycket jag inte behöver dig längre. Ungefär hur mycket du lekte med mina känslor. Jag menar vilket pucko som helst visste ju vad du egentligen ville. Men jag trodde att du var annorlunda.

Hejdå! Vi hörs nog typ ALDRIG mer.


Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0