Gatufesten = En trevlig tillställning:)

Haha, jaa gatufesten det var fan roligt. Dock så har det ju också varit lite bakslag.
Men det är uträtt nu ellerhur? Yesbox.
I fredags så var det lite förlarre hos min polare på hemmanet. Sedan blev det ju
gatufesten som ni kanske förstår. Det blev en trevlig kväll känns inte som om jag behöver
berätta allt som hände. Ni kan ju kanske känna er in i situationen.
Lördagen inleddes med förfest i Johannas lägenhet. Dock var inte johanna med. HAHA
för hon skulle jobba till 21.00 i torpshammar tror jag(?) Iaf så var det jag, annica, hanna och
sofia tror jag hon hette som förfestade. Sedan gick vi till nån kille och spelade Buzz. Roligt
Sedan bar det av ner till gf och såg på Tomas Ledin och Hammerfall.
Det blev samt några karuseller åkna denna kväll likadant som kvällen innan.
Det är annicas fel att jag åker:O..
Iaf så slutade kvällen med efterparre i lägenheten igen och avslutades med sova.
Sedan var den helgen slut.
Hihih
ända som saknades var att jag fick spendera så lite tid med min älskling. Men det tar vi igen
eller hur då?

Puss på er!:)

Kommentarer
Postat av: puss

att vi gör

2009-07-07 @ 00:15:20
URL: http://puss
Postat av: Annica

Bräcke annars då, meen.. :P ja, jag bjussade ju på ett åk i karusellen, fett med kul :D

2009-07-18 @ 01:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0