Hard knocked life!

Japp jag kanske ska försöka få till ett riktigt inlägg för en gångs skull. jag kan tänka mig att det inte är så roligt att läsa bara en massa pladder. Jag kände ett starkt behov  av att skriva lite. Vilket kanske är bra ibland.

Jag kan ju bara säga att jag tänker inte sova borta en natt jag ska jobba dagen efter. Det slutar alltid med att man inte lägger sig i tid och är jätte trött dagen efter. Vilket inte är så skönt när man ska vara fokuserad på arbetet. Annars är det lätt att det blir fel.
Men samtidigt så kan man ju inte bara vara hemma för att man jobbar. Man måste ju hänga lite med polarna också så man inte tappar kontakten.
Jag vill också ta och påpeka att det är faktiskt torsdag förstår ni hur skönt det är att det är det? Galet, ni vet att det innebär att imorgon är det fredag och då är det typ helg. Och då ska jag sova typ hela helgen, vilket är rätt skönt.

Nu har jag lite svårt att komma på vad jag ska skriva, men kan liksom inte riktigt sluta. Men jag vill iaf säga att tommy har det sjukt lyxigt eftersom han åkte till spanien igår med polarna från klassen hans. Galet skönt det skulle vara. För jag orkar inte med skitvädret här hemma.
Sen har vi också spikat att det blir göteborg 12/8 -14/8 sedan blir det The Voice festivalen 15/8 i sthlm. BE THERE!

Hörs senare pusshej

Kommentarer
Postat av: angelicaaa

DU FÅR INTE GLÖMMA MIN FEST IMORN! :O =D=D=D=D=D

2009-07-09 @ 16:08:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0