OC, Sjukt bra!

Ja jag har fastnat för serien igen med Ryan, Seth, Marissa och Summer. Det är galet vilka problem dom har. Men det är egentligen inte så olikt dom vardaglia problemen vi har här.
Men jag menar dom är lite överdrivna men ändå så kan man inte låta bli att titta på dom. Jag menar dom är ju så härliga. HAHA!, sickt en kille som ser OC , kanske inte första men det låter lite fel. Det är brorsans fel kan jag ju bara ta och påstå. Men det är fan ett sjukt nice program.
Exakt som vänner.

Vänner är om aningen lite bättre då. Eftersom där är det mycket mer humor än det är i OC.. Säg något jag inte vet om vänner? Säg en sak... så ska vi se om du kan dra åt helvete då;)
Haha, ja det är också ett roligt nöje vi sysslar med. Kollar på serier, jag ska lista dom jag brukar se/Har sett:

  • Vänner
  • One Three Hill
  • OC
  • Förhäxad
  • Lost
  • Desperate Housewifes
  • CSI: Miami /NY/Las Vegas
  • Las Vegas
  • Scrubs
  • Simpsons
  • 2 and a half men
              M.fl

Visst är det sjukt.. att man hinner med. Samt så kommer man nästan ihåg allt som har hänt i serierna. Det är säkert en mass jag har missat.

jag vågar inte ha någon fråga om vilka ni ser på. Antar att det ändå inte är någon som svarar, ni brukar ju vara så dåliga att kommentera.

Men iaf...

Vilken TV Serie är eran favorit?

/Felix


Kommentarer
Postat av: Simon J!11?!

Dom man inte hinner med laddar man hem och kikar på! dock är inget av dom du listat bäst utan det är Supernatural =D

2009-07-15 @ 13:10:09
Postat av: Sjöblom

Lätt att det är "Vänner" och "2 and a half men"

Ingen tvekan asså=)

2009-07-15 @ 13:10:18
Postat av: Simon J!11?!

Det man inte hinner se laddar man hem och kikar på senare ;E och du har inte listat den bästa serien som är Supernatural!=D

2009-07-15 @ 14:05:15
Postat av: Simon J!11?!

Dubbel post för att kika om jag såg kommentarena nu! ta bort! tidigare

2009-07-15 @ 14:06:07
Postat av: Oo

Lätt 2 and a half men! Skön blogg.¨



/O.N

2009-07-15 @ 16:58:00
Postat av: ankii

lätt greys anatomy!

2009-07-15 @ 17:36:22
Postat av: Blom

Du har inte ens med våra värsta år!

2009-07-16 @ 20:50:16
Postat av: erik

oc är riktigt bra! alla säsonger här (h)

2009-07-17 @ 18:21:21
URL: http://eriksnackar.blogg.se/
Postat av: Annica

2 AND A HALF MEN OCH SCRUBS! :D :D :D

2009-07-18 @ 01:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0