Tar mig en funderare

Ja som rubriken lyder så har jag en till sak jag funderar över. Hur kunde dom som levde för 10000 år sedan vara så smarta? Dom fick liksom lära sig själva, men idagensamhälle så måste vi bli lärda för att förstå någonting. Jag menar dom kom på en massa saker man kunde göra med djuren, t.ex äta dom på ett visst sätt. Allt sånt kom dom liksom bara på? Det känns inte riktigt rätt på något sätt. Att dom bara skulle ha kommit på en sådan sak.
Nu undrar jag ju också att om man var så smart, varför kom man inte på elektriciteten för circa 9000 år senare?.
Det är också ett mysterium.
Men men saker är ju som ni vet inte alltid som man tror.

Men nu ska vi ta och tala om något mer relevant. Imorgon börjar arbetet igen, det känns rätt jobbigt nu alltså att behöva kliva upp. Jag känner utbrändheten närma sig. Det kanske är nyttigt med sommarlov ändå så man får ta igen sig lite. Men nu har jag planerat in att arbeta hela sommaren. Så då ska jag göra det med.


Vad ska man säga mer? kanske vi hörs senare ikv:)

HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0