Can it be called love?

Ja vad säger man om detta land vi lever i? Det finns så mycket sjukt som händer här men det är aldrig något bra som händer när man väl tänker efter. Som ni vet så kan man max sitta om det är 12 år i fängeset i sverige. Men då är det förutsatt att du mördar minst 4 människor medan du sitter i fängelset också. Det är liksom ingen skillnad på vad du än gör för straff på utsidan, det slutar med att du kommer få det förkortat. Det är sjukt när man ser på alla idioter som borde sitta 20 år och om inte mer i fängelset, alltså bara en sådan sak som att mörda en människa är ju helt stört. Samt detta skit om att våldta en kvinna? Men hallå , desperataklubben.se Det är så underligt att man gör tydligen vad som helst för sex. Det är sjukt!


Sedan vill jag under detta inlägg också ta och berätta att det kan vara på det viset att lillafelix inte längre är den singel han var tidagre. Det kan vara på det viset att Felix har skaffat sig en liten tjej. Man vet aldrig;) nu blev ni nyfiken va? Det förstår jag att ni blev. Men om ni känner mig så kan ni iaf lista ut vem det skulle kunna vara. Jag tycker det är lite sådär små roligt att vara sådär hemlighetsfull.

The day, you slipped away. Was the day i found it won't be the same.

Mycket bra låt och hade ingenting med tidigare text att göra.
Men iaf jag hoppas det kommer vara ett tag du och jag, puss<333333

/Felix


Kommentarer
Postat av: a

jag är inte liten



<333333333333333333333333

2009-06-23 @ 22:41:10
URL: http://c

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0