Dr.Majk is back in town.

Så kan det vara, men alltså ärligt jag vet aldrig varför jag inleder ett nytt inlägg.

Men men jag kanske har något att delge med jag vet icke..

Igår så arbetade man som vanligt hela dagen, vilket förvånansvärt var rätt så roligt ändå om man tänker efter så har man alltid något att skratta åt här. Det är rätt så sjukt tycker ju jag då. Men det är ju så det ska vara ändå man ska vara glad på jobbet, allt blir liksom så mycket enklare då.

Man blir aldrig riktigt älskad förän man dör...

Igår så var jag också med Kajsa Det var mycket trevligt, vi skrattade, kollade datorn samt satt och kollade i skolkatalogen det var rätt så roligt tycker jag. Mys!

Ni kanske har märkt också att jag har börjat blogga igen, det är ganska så skönt att skriva av sig lite. Som ni vet så har jag ju alltid lite tankar i skallen. Men just nu så tror jag inte att det finns så mycket att skriva på den fronten. Jag tror att jag ska klura ut något tills ikväll.

Ha det gött/ Felix

Sluta satan, Hey baberiba, HakunaMatata

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0