Ismen!

Skulle vilja skriva så sjukt mycket. Men jag vet inte vart jag ska börja eller vad jag ska berätta egentligen men det känns som om det skulle kunna gå att berätta sjukt mycket saker. Det är allt från jobbet till kompisarna. Det är så sjukt skönt liv man har nu egentligen, det kan ibland inte bli mycket bättre än såhär. Jag ska börja skriva igen tror jag. Jag ska försöka få ihop några rader och shit igen. Jag ska också försöka få ihop en snygg blogg, men jag har ju sälla tid att sätta mig här och skriva nu för tiden. Det ska vara som idag på söndagar då..

Sen har jag fått upp ögonen för gruppen Ismen, kanske hur sköna som helst och det ligger något i deras texter också det som är så nice.
Som det dom sjunger om att man blir inte riktigt älskad förän man är död, sug på den ett tag, dör det stämmer..alla legender är döda. och är det någon som dör blir dom alltid 200000 % mer uppskattad än dom var när dom levde. Jaa och vad beror det på?
Jag vet faktiskt inte ja..
men ni får ha det så bra sålänge.
Hej/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0