5 minuters text..:)

Jaa som ni ser i rubriken så har jag inte så mkt att skriva så jag tänkte att jag skulle prova hur det skulle gå att vara "Poetisk" i 5 minuter...:) coming up:)



Jag kan vara vem jag vill, jag kan kalla mig själv för poet.
Jag kan göra vad jag vill, och det är nått jag vet att du vet.
Jag måste göra nått med mitt liv, jag ska bli nått stort.
Jag ska göra nått jag älskar och jag ska göra det fort.
Nått bra kommer att ske en dag, jag vet det det är ett välbehag.
Kommer att slå igenom som en stor stjärna.
Jag vet att allt hänger på skiten jag har i min hjärna.
Låten jag skrev gjorde mig till den jag är idag.
Jag vet att livet tar en vändning och känslan gör mig glad.
5 Minuter var allt jag tog, och jag vet att du som läste förstog.
Hur det är att skriva nått som man står för, nått som kommer
gå i generationer och nått som alla hör.
Sträcker mig ut efter en hjälpande hand.
Den dagen jag blev sårad och mitt hjärta stog i brand.
Jag vet att jag har dom som står bakom min rygg.
Det är nått som gör att jag tar mig igenom min vardag och gör
mig trygg.


5 minuter av Feffes tid.... Poeten inombords...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0