Börjat på nytt

Nu har man faktiskt börjat skriva seriöst igen. På nytt liksom, som ni förstår av rubriken.
Det känns skönt faktiskt, att skriva av sig om allt möjligt igen. Idag har jag dock inte hunnit med att göra något ännu. Men snart ska jag iväg och ha en hel dag med familj och släkt ute i naturen. Vi ska nämligen åka skoter. Vilket kommer att bli as nice. För jag har aldrig gjort det förut. Det är helt galet, förstår inte. Jag har liksom gjort allt man kan göra med skidåkning men inte åkt skoter. Det är galet.



Sen vill jag också passa på att gratulera Hårde Hardy Nilsson för en comeback i båset för Djurgården. Vi hoppas på att han kommer ta Djurgården till slutspelet nästa år. Men nu ska först och främst fokusera på Fotbollen. Som jag tror att jag kommer att skriva mycket om i vår här. Jag tror att det kommer att ta den mesta tiden av bloggandet. Men det är väll ändå inte helt fel? eller:)

Aja jag uppdaterar igen när jag har kommit hem. Hare bra:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0