Down with the sickness...

Jaadu vad ska man skriva.... jag vet inte riktigt varför jag inte skriver. Kanske beror just på det att man inte har något att skriva. Det har faktiskt hänt en hel del nu faktiskt. Men jag orkar bara inte skriva om det. Det som är problemet antar jag. Men aah jag kan ju gratulera lite personer...


Grattis Didrik Thorén till vinsten i Second Hands Golden Air.
Grattis Tommy Kollin till Körkortet!
Grattis till er andra som inte vet vad ni vill med erat liv. Ni är inte ensam:)))))))


Har dock hittat en Mic , Samzon nått sånt.. 400 kr.... Njurunda Productions is rising from the dirt.


Hare bra/Felix.

Kommentarer
Postat av: josan

tack tack :)

2009-03-31 @ 15:43:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0