Förstadagen

Första dagen på 1½ vecka man jobbade idag. Jag och Elof satte såklart igång direkt och skruvade ute på slam. Vi satte in en ny varmvattenberedare idag. Det var ett ganska simpelt jobb som jag som inte är en certfierad elektriker skulle enkelt klara av. Men som sagt eftersom jag inte är certifierad får jag inte utföra sådan jobb ensam. Pga skaderisken.
Iaf så har det vare en tung dag, för det första att kliva upp klockan 6? as jobbigt, var på jobbet vid 7. Där alla verkade trött idag, eftersom det inte var ett kackel vid fika bordet. Det brukar det alltid vara annars.

Skit samma, jag har också tränat som vanligt. Det händer inte så mkt annat. Har väll blivit en såndär rutinmänniska. Inte bra, verkligen inte. Ska försöka hitta på några roliga saker.
Även fast det var tungt att träna fotboll igår. Så kommer jag fortsätta med det, det ska bli en riktig fotbollsspelare av mig nu tänkte jag. Ska ha as bra kondis till sommaren, det är bara så det.:)

Nästa träning är 19.00 på Nordic för er som vill veta:)

Skriver dagens tema senare....
Kanske till och med kommer lite bilder:)
/Felix.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0