Hanging out this afternoon

Hejsan...

Jaa nu sitter man vid datorn igen. Med tofflor på fötterna och kaffe i koppen. Mycket trevlig lördagsmorgon man fick. Haha vaknar man så är det 5+ ute. Hallå hur härligt som helst kanske. Det är galet, idag ska man egentligen bara ta det lungt och njuta av livet. Men mot kvällningen är det alltid trevligt att göra nått. Så man får se vad det blir. Hoppas på nått trevligt, men det brukar ju oftast bli så:)

Vad ska man ta och berätta, hm jo kanske om att igår kväll var ju rätt sjuk. HAHAHA helt galet. Först så var man ut på Nordic och resan dit, helt otroligt förfan. Man var ju överallt och ingenstans. Jag gjorde fetaste "James Bond" Vurpan. För jag var tvungen att springa i djupsnö för att jag skulle komma fram till skiten. För en massa fjortisar blockerade vägen. Sen när jag kom ut på en stig var det verkligen as halt. Så jag höll på att ramla, det var då jag gjorde en äkta james bond slängning. Helt sjukt, gjorde en sne kullerbytta. As snyggt vare. Man hörde dom bakom bah, ooh shit:D HAHAHAHAH as nöjd:))
Sen så åkte jag hem med 21.15 bussen och var ju hemma runt 10. Då gjorde jag inte så mkt, jag chillade med scrubs, godis och dricka. Mycket bättre kunde det inte bara bli.
Sen slocknar man, men vaknar av att telefonen ringer. Då skulle sandra ha busstider, klockan var halv2? HAHAHA roligt. Iaf så snackade vi ett tag, sen så ringde det igen:O? 20 i 4. Galet? HAHAH då vare någon som ville retas, men jag aegde dom tillslut och dom la på:O? Hallå jag hade ju trevligt? SÄMST!!!


Uppdaterar senare:)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0