Hur är läget?

Jaa hur är egentligen läget?

Det är en fråga som man kan få många svar på. Men det kanske inte alltid är det svar man ger som man egentligen känner. Ellerhur? Men alltså jag har ju som vanligt funderat lite.
Vänta nu ska ni få se...

Kolla, om alla skulle veta precis vad alla kände. Då skulle det inte finnas några problem? eller kanske några enstaka. Men om vi säger att Sven hatar Berits andedräkt. Men istället för att säga det till henne så berättar han det för alla andra, så dom också kommer på att hon har nog rätt dålig andedräkt. Men ingen har stake nog att säga det till henne. Då går det några år, och tillslut stör sig alla på att hon har det. Men tänk om Sven då hade sagt till henne redan från början. Så hade ju problemet varit löst. Så jag det jag menar är att ingen säger eller berättar ett skit för varandra egentligen.
Det är ju lite galet, eftersom man kan ju som ni nyss har fått vetskap om. Lösa en del med det.

Aja skit samma, vi släpper det för nu. Jag tänkte bara ta och påpeka att det sägs alldeles för lite. Och snackas så sjukt mycket. Några tycker si, andra tycker så. Jag förstår inte, säg det då förhelvete.
Kan ni inte bara öppna käften och klämma ut det?

Aaah nu ska jag lämna det där...
samt lämna bloggen för nu:)

/Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0