I can't wait

Ååh det har varit några underbara dagar nu alltså.
det har man familjen Kollin att tacka för, ni är grym alltså. Aah som ni förstår så har jag varit hos tommy sen i söndags och jag hade med mig min dator. Så vi spelade lite då, det var trevligt att vara där ist för att vara hemma. För det blir ju såklart så mkt annat roligt man hittar på. Sen fick man ju träffa Sandra också, det var ju fan as nice. Vi skrattade ju som vanligt lite och det är liksom som vanligt. Man kan vara den man är när man är med er det ska ni veta. Tack för att ni finns<3:)
Sen har jag faktiskt varit och tränat idag. Det var skönt för 2 dagars stilla sittande kan ju göra så man får lite lätt överskottsenergi. Vilket jag har gjort av med idag då. Verklige kanon, sen så måste jag bara säga att det är så otroligt roligt när det går framåt. Har gått upp lite i vikter idag. Det var soft.

Men imorgon blir det något som jag aldrig har gjort tidigare. Nämligen skoter åkning. Det är något som jag inte har gjort förut och har ganska stora förväntningar på. För alla säger att det är asroligt. Man får hoppas på det då. Men det blir iaf jag min mamma, min bror, och min morbror. Som ska göra en heldag. Mycket trevligt. Att man kan göra sånna roliga saker inom familjen liksom. Kanon härligt.

Men iaf nu ska jag inte dryga ut nå mer på det här. Vi hörs imorgon alla glada:) puuuuuuuuuuuuuuuusss<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0