Nya saker händer....

Jaa som ni ser på rubriken så kommer det att hända nya saker på bloggen. För det första så tänkte jag införa något som kan beskrivas som "Veckans Tema" Eller "Veckans Snack" Jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Men det kommer att bli något åt det hållet. Jag ska försöka att hålla det iaf, så det inte blir nått fel.
Sen kan ni ju alltid komma fram med förslag om ni tycker att ni vill veta vad jag tycker om nått. Eller nått åt det hållet.
Jag tror det kan bli något roligt, hahah tror inte ni. Det kommer kunna vara allt från sport till vänskap, Ja ni vet precis allt.



Dagens händelse har väll varit träningen antar jag. För jag har inte gjort så mkt annat. Jag har bara tagit det lungt. Men jag kan ju fresta er andra genom att säga att jag är ledig Måndag och Tisdag. Det är riktigt skönt, ååh jag ska sova. Fast på Tisdag ska jag ut till min morbror och hjälpa honom med taket. Vi snackade om det onsdags, och jag erbjöd mig att hjälpa till. Det verkade som om det kommer att bli lite jobbigt för dom om dom bara skulle vara 2 pers på det. Så jag tänkte en 3:e person kanske kunde göra skillnad.


Jag har också funderat på att köra med det där som Jossan gör, om det är okej att man lånar det (a) haha. Du vet dagens ros?:) hahahaha bara för att ha något att skriva liksom. Så att inläggen blir lite längre..:)
Men du får säga till om det är chill att man lånar det


Kommentarer
Postat av: jossan

klart att du får göra det:)

2009-03-08 @ 22:13:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0