Tänkte börja..

Jaa idag äre ju meningen att jag ska inleda det såkallade "Dagens Tema" Vilket jag inte har gjort är att fundera på vilket tema jag ska välja men idag kanske det ska bli lite allmänt om Musik kanske? jag vetinte..

Jaa men det får bli musik..

DAGENS TEMA  - MUSIK!

Alltså musik, musik är något som jag vet att jag inte skulle kunna klara mig utan. Det är galet, musik gör verkligen dagen. Det är allt kan jag ju bara tala om. När du åker buss- musik, när du åker tåg - musik, när du sitter i skolan - musik, när du sitter vid datorn - musik. Alltså jag menar när använder du inte musiken, den är överallt och det går inte att inte gilla musiken. Den är ju förfan på överallt det är galet. Sen spelar det egentligen inte någon roll vilken sorts musik du lyssnar på, allt handlar om att du diggar "beatet" det är det som gör det till din stil.
När man tänker efter nogrannare på det så handlar det inte om själva musiken längre. Det är en livsstil skulle jag kunna säga. Så nu punkterar vi det här genom att säga att musik = livsstil.

Lite smått och gott på några grymma artister.

50 CENT



Akon

'

The Game





Poeten EMINEM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0