Thank you, for lovin me.

hejsan..

Jag som jag lovade så skulle ju jag berätta om min dag/kväll igår. Och vad ajg har haft för mig idag.

Onsdag:
Började dagen med att kliva upp klockan 09:00 för att dra iväg på en "Skotersafari" hahahah nej men vi skulle ut med familjen. eller snarare jag mamma rasmus och min morbror, hans barn, mormor och kjell:)) Härligt var det. Dock var det ju dimma. Men det var ändå as roligt. För jag har ju nämligen aldrig varken kört eller åkt skoter förut. Så det blev en såndär upplevelse. Vilket alltid är roligt, hihi. var väll hemma runt 5 tiden någon gång. Och då vare käk som gällde och sedan så hörde Jossan av sig och vi kom på att vi skulle hitta på något. Så hon kom till mig vid 7-8 tiden. Då såg vi på film först. Sen så snackade vi typ om allt och ingenting. Sjukt, det var typ as länge också. förstår inte hur du orkar med mig;O hahaha.
Roligt vare iaf.

Torsdag:
Vaknade som vanligt tidigt vilket är rätt konstigt med tanke på att jag vara vaken rätt länge. Men aah jag väntade på att min bror skulle vakna. Så vi kunde dra in och träna. Och vi var inne på gymet vid 12 tiden, vi tränade till ungefär halv 2 -2 tiden. Mycket skönt att vara tillbaka på banan igen. Man kan ju inte halka efter nu när man väl har bestämt sig för att göra någon skillnad.
Sen har jag inte gjort så mycket mer. bara tagit det lungt. Men jag vill verkligen göra något imorgon. Så ni får jätte gärna komma med förslag på saker man kan göra.

Jag lär ju uppdatera imorgon. vi hörs /Felix

Kommentarer
Postat av: jossan

:O :O :O ???

vad menar du..."förstår inte hur du orkar med mig"



hehe

2009-03-06 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0