Wow, you are sleeping?:S

Jaa, jag fick en tanke knäpp nu när alex skrev. Det var alltså 5 dagar sedan jag skrev. Det har faktiskt varit skönt, eftersom jag sällan har något att skriva så kanske man har fått lite inspiration nu. Eller man kan ju iaf hoppas det.

Iaf så kom jag just på hur mycket jag egentligen hatar stilen "EMO" alltså jag hatar den så jag inte vet vart jag ska ta vägen. helt galet, jag antar att jag kommer få skit för det. Men ärligt, det är så otroligt fult. Och för att inte tala om hur ovårdat det ser ut. Man ser ut som en riktig slusk. nej fyfan.
Iaf så måste jag bara påpeka att det är sickt hur man kan göra så mot sig själv. Men det handlar om att vara annorlunda, men förfan när nästan 40% av dagens ungdomar är "EMO" så är ni inte längre annorlunda, bara äckliga. Försök att förstå det, era äckliga kreaturer.

Jaa nu har jag fått det sagt också, troligen så har jag förlorat en och en annan vän pga detta. men den som inte brir sig säger, JAG BRYR MIG INTE! Förstå, klarar inte av er.
To bad, i dont give a damn.

iaf så åkte timrå äntligen ur slutspelet igår. Vilket var till stor glädje, era bönder. skaffa er en riktig klack till nästa år så kanske ni har en stämmning i hallen som kan peppa fram ett lag. Tveksamt men vafan.

Iaf hare bra/FELIX!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha diggar bilden! och timrå är ju bäst?:O vad yrar du i om att dom är bönder:O:D

2009-03-17 @ 18:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0