Första dagen på färden..

Guess what, man kan ångra sig, men jag ska dock inte skriva varje dag. Jag ska uppdatera någon gång ibland ni vet då man känner för att skriva av sig, och jag klarar inte av att bara hålla käften det fungerar inte på det viset. Galet va, jag är en person som måste säga det jag tkr någonstans ellerhur.

Jag sitter och funderar på, tänk om idealet hade varit på andra sättet. Ni vet en normal människa idag, ska vara smal. Det är typ som en lag, man måste vara smal annars så är man överviktig. Och det vill man inte för det är liksom fel nästan med att vara det. Frågan är egentligen om man kan vända den trenden. Alltså man betalar 800 kr om året för att få ett "äta så mycket du orkar" kort. Det skulle ju vara sjukt roligt. Anledningen till att jag kom på den här idén var ju mest för att jag inte orkade köra stenhårt på gymet häromdagen. Men jag fortsatte att tänka, det borde fan inte finnas ett ideal på en normal människa. Om man har snygg kropp kanske man inte har något liv? Ni vet man hänger på gymet hela tiden. Har man en normalt byggd kropp har man nog vänner och bryr sig inte varken ut eller in. Ni börjar förstå vad jag menar va? Det kanske stämmer det jag säger, jag kan nog nästan känna att ni håller med mig.

Sen vill jag också bara påpeka att det ska bli sjukt skönt när sommaren är här på riktigt, det kommer bli sådan sjukt härlig känsla. Jag kommer dock att jobba hela sommaren, men jag menar för dom pengar jag tjänar så kan jag gärna jobba hela året. Det är galet bra va, men nu vet jag inte vad jag ska säga mer.

Ni får ha det så bra så länge så hörs vi. Pusshej

Når vi över 1000 gränsen innan månadsskiftet?


Kommentarer
Postat av: Anonym

erkänna att det var jag som gav dig tillbaka lusten att skriva? ;)

2009-05-08 @ 16:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0