Sista inlägget.. hur känns det. jo bra.

Jaa, som rubriken säger så är detta kanske mitt sista inlägg på blogg.se.

Anledningen till detta är ju pga inget större intresse längre, samtidigt som jag aldrig har tid eller ork till att skriva. Ni kan ju fortsätta blogga ni, eftersom det är ju så värt:)))

iaf så tänkte jag att jag skulle ta och skriva av mig med det sista inlägget.

tänkte på en sak tidigare idag, alltså varför försöker man chocka människor med att göra något oväntat? Eller varför försöker man hjälpa andra eller gör så att andra må bättre när man själv inte känner någon större skillnad, eller motagelse av den personen. Det är ju för mig svårt att förstå. Och när något är svårt för mig att förstå måste jag veta vad meningen med det är. Ni vet jag måste ha en meningen med allt, alltså vill se en mening med allt. Det är viktigt, annars är det liksom ingen idé att försöka.
Iaf så tänkte jag också på hur man kan engagera sig så lite som vissa också gör. Det är ju sjukt alltså, kanske ni ska tänka efter före som våran ellärare säger.
Men nu ska jag säga som peter jihde - Hur känns det?

Iaf hörs nått, kan hända att jag återupptar skrivningen om jag finner något meningsfullt att skriva:) ha de gött hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mäh, vad trist:P

2009-05-03 @ 21:27:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0