Tied up my hands..

vet inte hur jag ska börja.. det finns så mycket som jag skulle vilja säga. Det finns många puckon, samt idioter som tror att dom kan lita på en i alla väder. Herregud finns jag för att alla andra ska lyckas eller? är jag här för att hjälpa er hela tiden.. shiet tänk åt andra hållet med.. Det är liksom en person här som ligger ner som ni sparkar på. Haha nej det lät hemskt. Men ni förstår principen. som i tidigare inlägget alltså det är dom som är speciell som man kommer ihåg. Inte dom som hela tiden bad om ditt och datt. Och typ jaa i stort sett utnyttjar en person för att komma åt en annan. Alltså den grejen är så sjukt tråkig.. jag vet inte riktigt vad jag vill med det här inlägget men iaf det tar en ny vändning nu..

Vill gratulera Familjen kollin, samt Lehnberg till den nyfödde. Som kommer till att heta William Kollin Lehnberg om jag har förstått det hela rätt. Han kommer bli världens tuffing!

Ni får ha det så bra allihopa, tänkte få ihop nått att skriva imorgon..

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0