Blir så jävla less på er idioter!

Jaaa som ni ser rubriken! Herregud....


"Idag har jag blalblalbalflasgalda.." MEN VEM FAN BRYR SIG, skriv om saker som ger något..? Eller skriv isf om de viktiga sakerna som varit under dagen då?
såhär ser det alltid ut.. standard blogg inlägg

"Hej, idag har jag varit i skolan, jag har inte gjort så mycket där" Men nehe? varför ville vi veta att du inte gjort något i skolan? Varför ska man ens bry sig i sådant skit? Sen får ni tycka vadfan ni vill men det är inte en blogg? eller vad ska man kalla den för genre? "min idag blogg" där kan du läsa om att jag gjort på skolan, eller "Idag har jag bara varit hemma, var inte på toaletten en enda gång.. men jag menar.. skriv sådana saker så att det blir roliga inlägg.. eller spännande typ. Det var en man som kom innanför dörren och blottade sig, sen hade vi vilt sex.. jag menar sådana saker ska man skriva om man ska skriva om sin dag. Förstår ni kanske varför jag inte gör det nu?

Idioter är vad ni är! Jag skiter om ni tycker min blogg är bra eller ej, och ta förfan inte tiden till att kommentera. Men jag blir så less. finns en anledning till varför jag inte läser bloggar..

GODNATT!

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0