Det är mörkt och dystert!

Bara jag som blir nerstämd av det vackra vädret vi har. Det är liksom mörkt 24/7... Det är sällan soligt, det var väll ett tag i helgen det var sol. Men det var inte mycket, jag tror dock att det skulle bli lite ljusare imorgon, och lite sol.

Men iaf så var det inte riktigt det jag skulle prata om. Det var snarare att jag är sjukt avundsjuk på min moder och magnus som på torsdag åker till andra sidan pölen. Nämligen USA, det är sjukt roligt att de fick komma iväg, jag ska också försöka ta mig dit någon gång framöver. Men mamma fick den resan som en födelsedagspresent och det var ju trevligt, så nu hoppas jag att det blir mycket kort där nere? Det måste bli så, så att jag kan lägga upp några coola här på bloggen.

Haha, men jag återkommer lite senare angående lite andra saker.. ska försöka skriva lite bättre..

/Felix

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0