Film!

Jag såg på en film förut när jag hade kommit hem från skolan. Jag såg nämligen på "I-Robot" ni vet den där med Will Smith i huvudrollen. Det är verkligen en kanon rulle, det måste jag säga. Jag menar Will är ju inte så kass han heller. Jag ser alla hans filmer och jag älskar verkligen hur grymt bra han är som skådespelare. Jag överdriver inte när jag säger att han måste vara bland dom bästa på det. Det finns en hel del skådespelare jag diggar och han är verkligen i topplistan.
Men saken är den att han spelar ju filmer som gör att han blir så sjukt perfekt som huvudroll. Det är ju filmer som "I-Robot, Men in black, Seven Pounds och såklart hans egna serie The fresh prince in bel air" Det är ju liksom saker han gjort så sjukt bra. Det kommer nu även uppföljare till många av hans nyare filmer. Det kommer bland annat en Hancock 2 och en I-Robot 2. Det kommer bli sjukt intressant att se dessa filmer.

Jag vet inte vad ni tycker men det är filmer man kan se om och om igen. Tummen upp för will smith!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0